Kućni red

Ljubazno Vas molimo da se pridržavate slijedećih uputa:

  • Svaki gost dužan je osobnom iskaznicom ili putovnicom prijaviti svoj dolazak na recepciji i preuzeti ključ sobe.
  • Radno vrijeme recepcije je od 0-24 h.
  • Broj telefona recepcije je  ++385 (0)42 332 910
  • Na raspolaganju Vam je parkiralište i podzemna garaža za osobna vozila i autobuse. Molimo Vas da osobnu prtljagu iz automobila prenesete u sobu. Uprava ne jamči za sigurnost vrijednih predmeta i novca ostavljenih u sobi. Korištenje zajedničkih prostorija (čajnih kuhinja, dnevnih boravaka i učionica) je besplatno.
  • Doručak možete naručiti na recepciji. Vrijeme posluživanja je od 7,00 – 10,00 sati u restoranu pokraj našeg objekta.
  • Na recepciji se može naručiti i pranje rublja, te dobiti informacije o pristupu internetu.
  • Napon struje je 220 V. Molimo Vas da se ne služite kuhalom ni glačalom jer Vam za to besplatno na raspolaganju stoje čajne kuhinje i praonica.
  • Nije dozvoljeno uvođenje kućnih ljubimaca, unošenje lako zapaljivih i eksplozivnih materijala kao ni predmeta s neugodnim mirisima, te oružja.
  • U slučaju požara proučite plan evakuacije koji se nalazi na unutrašnjoj strani vrata vaše sobe. Također molimo da o požaru odmah obavijestite recepciju.
  • Molimo da eventualne kvarove u sobi ili prigovore  odmah prijavite na Recepciji. Uništavanje ili iznošenje inventara iz sobe nije dozvoljeno. Štetu učinjenu na inventaru gost je dužan nadoknaditi na Recepciji prilikom odlaska.
  • Na dan odlaska sobu je potrebno napustiti do 11 sati. Zadržavanje u sobi nakon 11 sati uvjetuje plaćanje smještaja za još jedan dan. Prilikom odlaska molimo Vas da sobu zaključate i ključ predate na Recepciji.
  • Fizičke osobe vrše plaćanje u kunama (gotovinom ili karticom) na recepciji pri odlasku. Pravne osobe mogu platiti virmanski na temelju ponude ili gotovinom/karticom na recepciji prilikom odlaska, te virmanski nakon obavljene usluge ako je tako dogovoreno s Upravom.
  • Rok za otkazivanje rezervacije je 15 dana prije početka korištenja usluge smještaja. Neiskorištene rezervacije i rezervacije otkazane u roku kraćem od 15 dana naplaćuju se u visini 50% od cijene smještaja. Izuzetak je smrtni slučaj i ostali slučajevi više sile. Ukoliko je rezervacija smještaja avansno plaćena i otkazana 15 dana prije rezerviranog termina, uplatitelju vraćamo uplaćeni iznos u cijelosti, a u ostalim slučajevima (osim smrtnog slučaja i drugih slučajeva više sile) vraćamo samo 50% uplaćenog iznosa.
  • U objektu nije dozvoljeno pušenje.
  • Molimo da posjete prijavite na Recepciji. Posjete se ne mogu primati od 23 do 7 sati ujutro.
  • Pisani prigovor možete uputiti na info@hostel.hr  -  Studentski centar Varaždin, Julija Merlića 9, 42000 Varaždin (NN 85/15) ili zatražiti Knjigu prigovora na recepciji. Molimo navedite svoje podatke kako bi vam mogli poslati pismeni odgovor.


Želimo Vam ugodan boravak.
STUDENTSKI CENTAR VARAŽDIN

Lokacija:
Julija Merlića 9,
42000 Varaždin

Recepcija:
+385 42 332 910

E-mail:
info@hostel.hr

Radno vrijeme:
0 - 24 sata

* - obavezna polja